Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

  1. Úvodní ustanovení

1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen ,,občanský zákoník“) a upravují právní vztahy mezi provozovatelem internetového obchodu, společností

VODAMA SKYE s.r.o.

se sídlem Ludvíka Kuny 866, Rozdělov, 272 04, Kladno,

IČ: 232 05 229,

DIČ: CZ23205229

Tel.: +420 732 118 917

Email: info@reckonastul.cz

zapsanou v obchodním rejstříku vedeném pod sp.zn. C 423232 u Městského soudu v Praze (dále jen „Prodávající“) a každou fyzickou či právnickou osobou, která uzavře kupní smlouvu prostřednictvím webových stránek www.reckonastul.cz (dále jen „Kupující“).

1.2 Podmínky jsou určeny pro nákup zboží za účelem přímé spotřeby a uplatní se na ně úprava spotřebitelských smluv obsažená v §1810 občanského zákoníku. Nákup zboží za účelem podnikání (např.za účelem dalšího prodeje) není na e-shopu možný.

1.3 Tyto Podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti Prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, a to dle §1810 občanského zákoníku, anebo v rámci své podnikatelské činnosti, kde se neuplatní §1810 občanského zákoníku, ale čl.6 našich Podmínek (dále jen „Kupující“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese www.reckonastul.cz (dále jen „Internetový obchod“).

 1.4 Kupující potvrzením objednávky stvrzuje, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil, rozumí jim a souhlasí s jejich zněním.

1.5 Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.

 

  1. Uzavření kupní smlouvy

 2.1 Obsah zveřejněný na e-shopu představuje ilustrativní nabídku zboží či služeb, které je možné na e-shopu zakoupit a nechat si je doručit. Tato nabídka nepředstavuje ze strany Prodávajícího návrh na uzavření smlouvy.

2.2. Aby mohl Kupující e-shop využívat, potvrzuje, že je fyzickou osobou způsobilou právně jednat a bude užívat e-shop v souladu s těmito Podmínkami.

Současně se jako zákazník zavazuje, že nebude:

  • zaplacením ceny zboží obcházet ani porušovat práva třetích osob a potvrzuje, že je

oprávněn použít finanční zdroje využité na zaplacení zboží;

  • bez písemného souhlasu Prodávajícího získávat, sledovat nebo kopírovat jakýkoli obsah nebo informace poskytované prostřednictvím e-shopu (a to včetně jakýchkoliv automatizovaných prostředků nebo jakéhokoli manuálního procesu) pro jakýkoli účel;
  • porušovat nebo obcházet opatření užitá k zabránění nebo omezení nepovoleného přístupu k e-shopu či podnikat jakékoli kroky, které by způsobovaly nebo mohly vést k nepřiměřené zátěži infrastruktury

2.3 Kupní smlouva mezi Prodávajícím a Kupujícím vzniká ve chvíli, kdy Kupující odešle objednávku prostřednictvím elektronického formuláře a Prodávající tuto objednávku potvrdí e-mailem.

2.3 Prodávající si vyhrazuje právo objednávku odmítnout, zejména v případech podezření na zneužití nebo pokud zboží není dostupné.

2.4 Kupní smlouva mezi Kupujícím a Prodávajícím je uzavírána v českém jazyce.

2.5 Při zadávání objednávky si Kupující vybere zboží, počet kusů zboží, způsob platby a doručení.

2.6 Pro úspěšné dokončení objednávky je nutné uvést kontaktní údaje Kupujícího. Tyto údaje bude Prodávající uchovávat pouze v souladu se zásadami ochrany osobních údajů.

2.7 Před odesláním objednávky je Kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku odešle Kupující Prodávajícímu kliknutím na tlačítko Odeslat objednávku. Údaje uvedené v objednávce jsou Prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení Kupujícího o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami.

2.8 Neprodleně po obdržení objednávky zašle Prodávající Kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na emailovou adresu, kterou Kupující při objednání zadal. Toto potvrzení se považuje za uzavření smlouvy. Přílohou potvrzení jsou aktuální Podmínky Prodávajícího. Kupní smlouva je uzavřena potvrzením objednávky Prodávajícím na emailovou adresu Kupujícího.

2.9 V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže Prodávající splnit nebo dojde ke zjevné technické chybě na straně Prodávajícího při uvedení ceny zboží v Internetovém obchodě, nebo v průběhu objednávání, není Prodávající povinen dodat Kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu. Prodávající zašle Kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením Kupujícího o přijetí této nabídky Prodávajícímu na jeho emailovou adresu uvedenu v těchto Podmínkách.

2.10 Všechny objednávky přijaté Prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku, dokud není Kupujícímu doručeno oznámení o přijetí objednávky Prodávajícím. Kupující může zrušit objednávku telefonicky na telefonní číslo nebo email Prodávajícího uvedený v těchto Podmínkách.

 

  1. Cena a platební podmínky

3.1 Ceny uvedené na webových stránkách jsou včetně DPH, není-li uvedeno jinak. Cena zboží platí v okamžiku odeslání objednávky.

3.2 Kupující může za objednané zboží zaplatit následujícími způsoby:

- bezhotovostním převodem na účet Prodávajícího, vedeném u Komerční banky, s číslem 105394974/0100, splatné do 10. dne od uzavření smlouvy

- prostřednictvím platební brány

- dobírkou

- jinými způsoby dle nabídky na webu.

3.3 V případě bezhotovostní platby je Kupující povinen uvést správný variabilní symbol. V opačném případě nemusí být platba identifikována a zboží nebude odesláno.

3.4 Případné slevy z kupní ceny zboží nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se Prodávající s Kupujícím jinak.

3.5 Při převzetí zboží od přepravce je Kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí Kupující zásilku od přepravce převzít.

3.6 Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na Kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl Kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.

3.7 Je-li Prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené Kupujícím v objednávce, je Kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně Kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je Kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

 

  1. Dodací podmínky

4.1 Prodávající zajišťuje doručení zboží na území České republiky, případně do dalších zemí dle individuální dohody.

4.2 Zboží je doručováno prostřednictvím dopravce, kterého si Kupující zvolí při vytváření objednávky.

4.3 Dodací lhůta je obvykle 2–5 pracovních dnů od potvrzení objednávky a přijetí platby, není-li uvedeno jinak.

4.4 Náklady na dopravu jsou uvedeny v objednávkovém formuláři a jsou součástí celkové ceny objednávky.

 

  1. Odstoupení od smlouvy

5.1 Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání Kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.

5.2 Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má Kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit. Kupující, který je spotřebitelem, má v souladu s občanským zákoníkem právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží bez udání důvodu.

5.3 Odstoupení od kupní smlouvy musí být Prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může Kupující využit vzorový formulář poskytovaný Prodávajícím, jenž tvoří přílohu Podmínek.  Odstoupení od kupní smlouvy může Kupující zasílat mimo jiné na adresu elektronické pošty Prodávajícího info@reckonastul.cz.

5.4 V případě odstoupení od smlouvy je Kupující povinen vrátit zboží nepoškozené a v původním obalu bez zbytečného odkladu do 14 dní.

5.5 V případě odstoupení od smlouvy nese Kupující veškeré náklady spojené s navrácením zboží Prodávajícímu.

5.6 Prodávající vrátí Kupujícímu přijatou platbu do 14 dnů ode dne obdržení formuláře o odstoupení od smlouvy, a to na účet Kupujícího, který uvede ve formuláři o vráceném zboží.

5.7 Je-li společně se zbožím poskytnut Kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi Prodávajícím a Kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy Kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a Kupující je povinen spolu se zbožím Prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

 

  1. Nákup zboží právnickými osobami

6.1 Na e-shopu mohou nakupovat i právnické osoby (podnikatelé), a to nejčastěji za účelem zajištění chodu kanceláře, jako je např. zásobování kanceláře.

6.2. Pro tyto případy se neuplatní čl.5 těchto Podmínek upravující odstoupení od smlouvy. Reklamovat zboží je možné postupem popsaným dle práv z vadného plnění čl.7.

 

  1. Práva z vadného plnění (reklamace)

7.1 Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

7.2 Prodávající odpovídá Kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá Kupujícímu, že v době, kdy Kupující zboží převzal:

(a) má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které Prodávající nebo výrobce popsal, nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

(b) se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití Prodávající uvádí, nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

(c) zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

(d) je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

7.3 Kupujícímu je doporučeno objednané zboží neprodleně po jeho převzetí zkontrolovat a přesvědčit se o jeho vlastnostech a množství. Vytknout vadu zboží je možné pouze bezprostředně poté, co měl Kupující možnost zboží prohlédnout a mohl vadu při dostatečné péči zjistit, a to bud označením vady, nebo oznámením, jak se projevuje.

7.4 U zboží podléhajícího rychlé zkáze (zejména potravin) je Kupující povinen při reklamaci doložit fotodokumentaci vad, ideálně v den převzetí zboží.

7.5 Ustanovení uvedená v čl. 7.2 Podmínek se nepoužijí pro:

(a) čerstvé suroviny určené ke spotřebě do 24 hodin, ty musí Kupující reklamovat do 24 hodin od jejich převzetí,

(b) zboží, které má v souladu s právními předpisy uvedenou dobu, po kterou ho lze použít, tedy doba použitelnosti nebo minimální trvanlivost (ta je typicky uvedena na obale, v připojeném návodu nebo v reklamě,

(c) zboží prodávané na váhu, pokud se skutečná váha doručeného zboží liší o max. 30 % oproti váze uvedené v objednávce,

(d)  vadu zboží, které jsme kvůli té samé vadě zlevnili,

(e) vadu zboží způsobenou nadměrným zatěžováním nebo použitím v podmínkách, které nejsou pro takové zboží přiměřené,

(f) vadu zboží, která vznikla v důsledku jeho opotřebení, nesprávného užívání nebo zásahu, skladování nebo nesprávné údržby v rozporu s našimi pokyny, resp. pokyny výrobce (návod k užití zboží) nebo jiným zásahem, a

(g) vadu zboží, která vznikla v důsledku vnější události mimo náš vliv.

7.6 Projeví-li se vada v průběhu 1 roku od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí, ledaže to povaha zboží vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou nemůžete zboží užívat, v případě, že vadu vytknete oprávněně.

7.7 Má Kupující právo dle § 1923 občanského zákoníku, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Pokud však právo na náhradu neuplatní do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud namítne Prodávající, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.

7.8 Reklamaci je nutné uplatnit písemně, elektronicky nebo osobně na kontaktní adrese Prodávajícího.

7.9 V rámci reklamace může Kupující požadovat:

(a) odstranění vady

(b) dodání nového zboží bez vady

(c) opravu zboží

To neplatí, pokud je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo nepřiměřeně nákladný, což posoudí Prodávající zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady, a to, zda může být vada odstraněna bez značných obtíží pro Kupujícího.

7.10 Prodávající odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí, aby nezpůsobil Kupujícímu značné obtíže, přitom zohlední povahu zboží a účel, pro který Kupující zboží zakoupil.

7.11 Pokud Kupující zboží nepřevezme v přiměřené době po tom, co jej vyrozumí Prodávající o možnosti zboží po opravě převzít, má Prodávající nárok na poplatek za uskladnění, a to ve výši, která je na trhu obvyklá.

7.12 Kupující může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud:

(a) Prodávající odmítl vadu odstranit nebo ji neodstranil v souladu s výše uvedenými ustanoveními

(b) se vada projeví opakovaně

(c) je vada podstatným porušením kupní smlouvy, nebo

(d) je z prohlášení Prodávajícího nebo z okolností zřejmé, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Kupujícího

7.13 Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou zboží bez vady a vadného zboží, které Kupující obdržel.

7.14 Prodávající vyřídí reklamaci nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se nedohodne Prodávající s Kupujícím na delší lhůtě.

7.15 Pokud Prodávající ve stanovené době reklamaci nevyřídí a neinformuje Kupujícího o způsobu jejího vyřízení, je Kupující oprávněn od kupní smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

 

  1. Ochrana osobních údajů

8.1 Ochrana osobních údajů Kupujícího, který je fyzickou osobou, vychází z čl.6 obecného nařízení o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 (GDPR).

8.2 Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty a telefonní číslo (dále jen „osobní údaje“)

8.3 Prodávající se zavazuje chránit osobní údaje Kupujících v souladu s platnými právními předpisy, zejména nařízením GDPR.

8.4 Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem vyřízení objednávek, vedení účetnictví a marketingu. Kupující má právo požadovat přístup ke svým údajům, jejich opravu či výmaz.

8.5 Zpracováním osobních údajů Kupujícího může Prodávající pověřit třetí osobu jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje Prodávajícím bez předchozího souhlasu Kupujícího předávány třetím osobám.

8.6 Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

8.7 Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

8.8 Pro zajištění fungování webu využíváme marketingové cookies, které slouží k personalizaci obsahu a zobrazování reklam dle zájmů návštěvníků. Tyto cookies nám umožňují zobrazovat relevantnější reklamy a měřit jejich účinnost. Používání marketingových cookies probíhá výhradně na základě vašeho souhlasu, který můžete kdykoli odmítnout nebo změnit prostřednictvím nastavení cookies ve vašem prohlížeči či v nastavení souhlasu na našem webu.

8.8 Bližší informace o zpracování údajů jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů na webu.

 

  1. Závěrečná ustanovení

9.1 Tyto Podmínky nabývají účinnosti dnem 29.5.2025.

9.2 Prodávající si vyhrazuje právo tyto Podmínky kdykoli změnit. Nové znění bude zveřejněno na webu a bude účinné okamžikem jeho zveřejnění.

9.3 Veškeré spory mezi Prodávajícím a Kupujícím budou řešeny smírně. Pokud nedojde k dohodě, je příslušným soudem soud dle sídla Prodávajícího, pokud zákon nestanoví jinak.

9.4 Pokud vztah související s užitím webu nebo právní vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak se strany dohodly, že se vztah řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

 

9.5 K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.gov.cz

9.6 Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

9.7 Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

9.8 Přílohu obchodních podmínek tvoří online formulář pro odstoupení od kupní smlouvy a formulář pro reklamaci.

 

PŘÍLOHA Č. 1 - FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Adresát: VODAMA SKYE s.r.o., Ludvíka Kuny 866, Rozdělov, 272 04, Kladno, tel. +420 732 118 917, email: info@reckonastul.cz

Tímto prohlašuji, že odstupuji od smlouvy o nákupu tohoto zboží:

 

Jméno a příjmení kupujícího spotřebitele:

Adresa kupujícího spotřebitele:

E-mailová adresa:

Datum uzavření smlouvy:

Číslo objednávky:

Kupní cena má být vrácena bezhotovostně na tento bankovní účet (číslo účtu):

                       

 

       předčíslí                                          číslo účtu                                    kód banky

 

Pro zkvalitnění našich služeb budeme rádi, pokud uvedete důvod pro odstoupení od smlouvy:

 

 

Je-li Kupující spotřebitelem má právo v případě, že objednal zboží prostřednictvím e-shopu společnosti VODAMA SKYE s.r.o. nebo jiného prostředku komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží, a to bez uvedení důvodu a bez jakékoli sankce. Toto odstoupení oznámí Kupující Společnosti písemně na adresu provozovny Společnosti nebo elektronicky na e-mail uvedený na vzorovém formuláři.

Odstoupí-li Kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá Společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od ní obdržel.

Odstoupí-li Kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu Společnost bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od doručení navráceného zboží, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného zboží). Společnost není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky Kupujícímu dříve, než ji Kupující zboží doručí.

 

 

Datum:                                                                                                                       Podpis:

PŘÍLOHA Č. 2 - FORMULÁŘ PRO REKLAMACI

 

Adresát: VODAMA SKYE s.r.o., Ludvíka Kuny 866, Rozdělov, 272 04, Kladno, tel. +420 732 118 917, email: info@reckonastul.cz

Uplatnění reklamace

Jméno a příjmení:

Adresa:

E-mailová adresa:

Datum objednání:

Datum obdržení zboží:

Zboží, které je reklamováno:

 

Popis a rozsah vad zboží:

 

Jako Kupující Prodávajícího žádám, aby moje reklamace byla vyřízena následujícím způsobem:

 

Kupní cena má být vrácena bezhotovostně na tento bankovní účet (číslo účtu):

                       

 

       předčíslí                                          číslo účtu                                    kód banky

 

Obecná poučení k uplatnění reklamace Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat

předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem. Jakožto spotřebitel

nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i

u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme

ani za běžné opotřebení věci. Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci

je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace.

Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte

to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem, včetně data a způsobu vyřízení reklamace.

 

 

Datum:                                                                                                                    Podpis:

 

OBCHODNÍ PODMÍNKY pdf